سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جک درب پارکینگ مارک فلای

لیست قیمت جک درب پارکینگ به همراه توضیحات مدل جک پارکینگ … در مقاله قبلی درمورد جک درب پارکینگ صحبت کردیم اما در این مقاله میخواهیم به شما لیست قیمت جک درب پارکینگ را معرفی کنیم. این مارک ها بر اساس چند قانون انتخاب شده اند که دربین این قوانین قیمت و کیفیت بسیار مهم است و ما بر اساس این دوعامل مارک های زیر را برای اعلام قیمت رتبه بندی کرده ایم. با شرکت بین المللی سائلی پیشرو سام همراه باشید.

 

1- جک درب پارکینگ مارک فلای

شرکت فلا یک شرکت ایرانی است که کیفیت محصولات آن بسیار عالی است و از نمونه های خارجی خود بسیار بهتر است برای همین ما این شرکت را در رتبه اول لیست قیمت جک درب پارکینگ قرار داده ایم.

جک های تولیدی این شرکت بیشتر برای پارکینگ ساختمان هایی میباشد که در هر ساعت تعداد 20 بار ورود و خروج یا کمتر را داشته باشند و به این معنی است که کیفیت بالایی دارد و تا ین حد از ورودی را به خوبی پشتیبانی میکند، البته این را هم به شما بگوییم که اگر از این تعداد بیشتر شد باز هم جواب میدهد و به طور کلی این تعداد ورود و خروج استاندارد است.

یکی از مزایای این مدل از جک پارکینگ این است که بسیار در برابر شرایط آب و هوایی مقاوم است. برای اطلاع از قیمت این نوع جک درب پارکینگ باما تماس حاصل نمائید.

2- قیمت جک درب پارکینگ نایس وینگو

دومین برند در لیست قیمت جک درب پارکینگ بعد از مدل بالا بهترین مارک جک درب پارکینگ در واقع مارک نایس وینگو میباشد. این نوع از جک های درب پارکینگ به صورت الکترومکانیکی کار میکنند و برای درب هایی باوزن 300 تا حتی 400 کلیوگرم نیز مناسب میباشد و کیفیت خوبی را نیز دارا هستند.

مارک نایس وینگو به دلیل جنس خوب و با کیفیت آن در بازار های کشور های مختلف درای متقاضیان زیادی هست که ایران هم یکی از آن کشور های میباشد.

 

شما می توانید برای دریافت و اطلاع از  لیست قیمت جک درب پارکینگ اینجا را کلیک نمایید.

 

 

منبع = سایت پیشرو سائلی سام